Enterprise resource plan


Enterprise resource planning

(товч агуулга)


        Бизнесийн үйл ажиллагааг зохицуулахад ашигладаг програмын нэгдсэн систем  нэг 
төрлийг хэлдэг.

1.     Аж ахуйн нэгжийн санхүү, банкны данс, зээл, өр төлбөртэй холбоотой үйл ажиллагаа ,бизнесийн янз бүрийн үйл явц, үйл ажиллагааны тайлан, загвар гаргах.
2.     Хүний  гар ажиллагаанд оролцдог процессуудыг автоматжуулна.
3.     Цаасан суурьт үйл ажилгаанд Дижитал шинчлэл хийсэн.
4.     Ажлын бүтээмж нэмэгдэнэ.
5.     Ажилтан бүрийг ажлаа зохистой, сахилга баттай хийх нөхцлөөр хангаж, соёл бүрдэх юм.
6.     Байгууллагын нэгж бүрийн хийх ажил, ачаалал, гүйцэтгэл ил тод харагдах.
7.     Гүйцэтгэл, чадамж тод харагдаж, ажлаас зугтах, хойш тавих, хариуцлагаас бултах.

   ERP-ийн гол хүчин зүйлүүд:
1.      Бизнесийн удирлага
2.     Үйлдвэрлэлийн удирдлага
3.     Худалдан авалын удирдлага
4.     Чанарын удирдлага
5.     Гадаад худалдааны удирдлага
6.     Бүтээгдэхүүний удирдлага
7.     Цалин хөлсний удирдлага
8.     Санхүүгийн удирдлага
9.     Мэдээллийн системийн удирдлага